QNAP spouští službu myRMA, chce zvýšit kvalitu a transparentnost reklamačního servisu

Služba myRMA nabízí placené opravy výrobků po skončení záruky. Pro všechna opravená zařízení po záruce QNAP nabízí bezplatnou záruční dobu v délce trvání 180 dnů.

QNAP spouští službu myRMA, chce zvýšit kvalitu a transparentnost reklamačního servisu



Společnost QNAP spustila službu myRMA, která si klade za cíl přinést uživatelům vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Jedná se o jednu z investic QNAPu do optimalizace online služeb.

Uživatelé mohou nyní navštěvovat nový servisní portál přihlášením k oficiální webové stránce QNAP pomocí QNAP ID. V případě poškození výrobku mohou uživatelé kontaktovat společnost QNAP vytvořením požadavku podpory na servisním portálu.

Na základě stavu výrobku oddělení služeb společnosti QNAP ověří, zda je vyžadována služba RMA. Pokud stále platí záruka na výrobek, mohou uživatelé získat zdarma možnost opravy nebo výměny.

Po skončení záruky na výrobek nabízí QNAP myRMA rovněž placené opravy. Oddělení podpory společnosti QNAP ověří stav výrobku a předloží cenovou nabídku opravy podle tří úrovní poškození.

Společnost QNAP nabízí pro všechny opravené výrobky po záruce bezplatnou záruční dobu v délce trvání 180 dnů, a to od data doručení opraveného výrobku. Navíc umožňuje uživatelům zakoupit službu prodloužené záruky až na pět let.

Zdroj: QNAP









Úvodní foto: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com

Komentáře