Pro Futuro Consulting představilo českou lokalizaci řešení Zoho CRM

Na trh přichází česká verze řešení Zoho CRM pro malé a střední podniky, které má vynikat flexibilitou, vysokou kompatibilitou s jinými systémy a souladem s novou legislativou v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat.

Pro Futuro Consulting představilo českou lokalizaci řešení Zoho CRM



Společnost Zoho, která se specializuje na řešení pro digitální marketing, uvedla na český trh českou lokalizaci řešení Zoho CRM. Autorem této lokalizace a jejím exkluzivním partnerem je pražská společnost Pro Futuro Consulting.

Zoho CRM nabízí čtyři druhy balíčků pro správu dat, práci s databázemi klientů či pokročilou analytiku. Spektrum aplikací zahrnuje například predikci prodeje, sociální CRM sledující vývoj vztahů s obchodními partnery, vedení účetnictví ve více měnách nebo správu zásob.

„Zákazník si však může svůj systém plně přizpůsobit potřebám vlastní firmy a nabízený balíček si doplnit přesně o ty aplikace, které opravdu využije,“ upřesnil Erik Elmer ze společnosti Pro Futuro Consulting.

Výhodou řešení Zoho CRM je podle Pro Futuro Consulting také soulad s požadavky nové legislativy v oblasti GDPR. Všechny systémy mají již nyní splňovat nejpřísnější požadavky jak americké, tak evropské kybernetické bezpečnosti.

Zdroj: Pro Futuro Consulting









Úvodní foto: © spiral - Fotolia.com

Komentáře