Pozvánka: Webcast Genesys aneb Umělá Inteligence v péči o zákazníky

Srdečně vás zveme na webcast sesterského Computerworldu, ve kterém se seznámíte s možnostmi a výhodami využití umělé inteligence v oblasti péče o zákazníky.

Pozvánka: Webcast Genesys aneb Umělá Inteligence v péči o zákazníky



Neustálý tlak na úspory nutí firmy poskytovat zákazníkům stejnou nebo i kvalitnější péči, avšak s menšími rozpočty. Proto si na pomoc berou pokročilé technologie a nové nástroje.

Zejména využití umělé inteligence (strojového učení) a cloudových služeb přináší bezpočet výhod. Například lze identifikovat zákazníky s potenciálem, kterým je třeba se proaktivně věnovat.

Tyto nejmodernější nástroje jsou nyní navíc k dispozici jako cloudová služba, takže si je mohou dovolit i malé a střední firmy.

Chytrému využití prediktivní péče se bude věnovat webcast se společností Genesys, která patří ve svém oboru mezi světové lídry.

O zkušenosti z praxe se s námi podělí:

  • Martin Veselka: viceprezident společnosti Genesys, který se v oblasti technologií péče o zákazníky pohybuje již více než dvacet let.
  • Jiří Zeman: senior Account Executive společnosti Genesys.
  • John Winkler: člen představenstva Expobank CZ, který se podělí o zkušenosti s péčí o zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů.

Účastníci webcastu navíc získají studii průzkumu Massachusettského technologického institutu (MIT) zaměřenou na využití AI v této oblasti.

Online živé vysílání proběhne ve středu 4. 11. od 10:00. Pro účast se prosím zaregistrujte na stránkách Computerworldu.

Zdroj: Internet Info DG









Úvodní foto: Internet Info DG

Komentáře