Polský VAD Clico vstupuje na český a slovenský trh

Od letošního roku začal distributor s přidanou hodnotou, společnost Clico, budovat lokální tým. Založil místní entitu a rozšiřuje kontrakty.

Polský VAD Clico vstupuje na český a slovenský trh



Clico, specializovaný distributor s přidanou hodnotou působí v Polsku a postupně i na dalších východoevropských trzích od roku 1991. V roce 2018 oficiálně vstupuje do České republiky na Slovensko.

Doposud někteří čeští a slovenští systémoví integrátoři z České a Slovenské republiky spolupracovali se společností Clico skrze polskou centrálu.

Táto spolupráca je jednak nadviazaním doterajšieho pôsobenia Clico z Poľska a jednak výsledok našej vlastnej obchodnej činnosti, ktorú realizujeme na CZ a SK trhoch od februára 2018,“ uvedl pro ChannelWorld Vladimír Mlynárčik, country manager Czech Rep. & Slovakia.

Do českého obchodního rejstříku byla společnost CLICO s.r.o. zapsána 6. 6. 2017. Jediným společníkem se vkladem 200 000 Kč je od konce loňského roku polská CLICO SP.ZO.O.

Clico současně působí v Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku, Chorvatsku a Srbsku. V roce 2016 dosáhla obratu výnosů ve výši 219,386 mil. zlotých (1,3 mld. Kč) a dosáhla tříciferného růstu.

V portfoliu má přes dvě desítky výrobců převážně v oblasti bezpečnosti, sítí a jejich managementu.

Pro český a slovenský trh má distribuční kontrakty na řešení Radware, Imperva, Juniper, Forcepoint, Rubrik, Ruckus, UseCrypt a několik menších výrobců.

V súčasnosti dokončujeme proces rozširovania distribučných kontraktov nasej poľskej matky o teritórium CZ a SK, pričom cieľom je mať cca 80 % kontraktov matky platných ja pre CZ/SK,“ doplnil Vladimír Mlynárčik.

Kromě něj jsou součástí týmu business development manageři Hana Klíčová, Petr Stoklasa a Petr Škrla a jako presales consultant Ondřej Šrámek. V horizontu 1-2 let by distributor chtěl mít v pobočce pro český a slovenský trh 10 až 15 lidí.

Zdroj: ChannelWorld, itwiz.pl, pb.pl








Úvodní foto: Clico

Komentáře