Počet inzerentů na sociálních sítích se za poslední rok a půl zdvojnásobil (Acomware)

Rekordnímu počtu uživatelů a času stráveného na sociálních sítích odpovídá také rekordní počet inzerentů. Měření úspěšnosti sociálních kampaní bude jedním z témat květnové konference Performance 2020.

Počet inzerentů na sociálních sítích se za poslední rok a půl zdvojnásobil (Acomware)



Lidstvo v roce 2017 strávilo rekordní množství času na sociálních sítích a internetu. Vyplývá to ze statistik experta Marka Irvina ze společnosti Wordstream, který v květnu dorazí do Prahy na konferenci Performance 2020.

Lidé na sociálních sítích dnes podle Irvina tvoří publikum o velikosti 1,4 miliardy aktivních uživatelů, kteří provedou zhruba 1,2 trilionu vyhledávání každý den. Na to reagují firmy, jejichž zájem o internetovou reklamu rapidně roste.

Celosvětový počet inzerentů, kteří svou reklamou oslovují zákazníky ve vyhledávání nebo na sociálních sítích v současnosti dosahuje 8 milionů, přičemž za posledních 18 měsíců se toto číslo zdvojnásobilo.

Je to přirozenou reakcí na čas, který sociálním sítím a internetu věnujeme. Otázkou je, jak správně měřit úspěch těchto inzertních kampaní, když jsme jako lidé vystaveni obrovskému množství reklamy na nejrůznějších místech,“ uvádí Mark Irvine.

Měření úspěchu kampaní bude jedním témat zmíněné konference Performance 2020, jejíž druhý ročník proběhne dne 22. 5. 2018 na pražských Vinohradech, a na kterou vás coby mediální partner srdečně zveme.

Zdroj: Acomware









Úvodní foto: Sikov @ Fotolia.com

Komentáře