Partnerská základna Microsoftu se měsíčně rozrůstá o 7 500 nových členů

Růst partnerské základny posiluje nepřímý prodej i vyšší výnosy z poskytování cloudových a řízených služeb. V rámci programu pro společný prodej mohou partneři uzavírat kontrakty ve větší hodnotě a výrazně rychleji.

Partnerská základna Microsoftu se měsíčně rozrůstá o 7 500 nových členů



Společnost Microsoft oznámila, že do jejího ekosystému se každý měsíc připojí na 7 500 nových partnerů. Růst podporuje nepřímý prodej a růst tržního prostředí spolu s vyššími výnosy z poskytování cloudových a řízených služeb.

Ppartneři v rámci programu Microsoftu pro společný prodej například za rok a půl od spuštění utržili  přes 8 miliard dolarů. „Nejde o příjmy Microsoftu, ale o tržby partnerů,“ zdůraznila šéfka partnerského kanálu Microsoftu Gavriella Schusterová.

Partneři uzavírají větší smlouvy a významně rychleji

Program, který nabízí odměny za prodej řešení třetích stran, byl uveden v červenci 2017. Během prvních dvanácti měsíců existence programu byly uzavřeny smlouvy v souhrnné hodnotě zhruba 5 miliard dolarů.

Schusterová vyzdvihla, že v rámci společného prodeje je možné uzavřít smlouvu až třikrát rychleji, kontrakty jsou až šestkrát větší a vedou k šestkrát vyššímu využívání cloudového řešení Microsoft Azure.

Nabídka společného prodeje zahrnuje celý ekosystém partnerů od prodejců s přidanou hodnotou, poskytovatelů řízených služeb a systémových integrátorů až po nezávislé dodavatele softwaru a malé i velké startupy.

„Zaměřujeme se na prodej vlastních řešení i prodej řešení třetích stran. Jde o naprosto ojedinělý individuální přístup – jeden partner, jeden prodejce a jeden zákazník,“ vysvětlila Gavriella Schusterová.

Bezpečnost a úložiště především

Popularitu partnerského prodeje zvyšuje poptávka po nabídce nezávislých dodavatelů softwaru zaměřující se na bezpečnost a úložiště. Jedná se například o společnosti Veeam, Check Point a Rubrik.

Schusterová v neposlední řadě uvedla, že partnerský ekosystém se rozrůstá i díky programu Cloud Solution Provider, který se stal nejrychleji rostoucím licenčním modelem Microsoftu. Partneři v rámci tohoto programu v loňském roce vzrostli v průměru o 31 %.

Partneři prostřednictvím programu CSP integrují technologie Microsoftu do svých vlastních řešení, čímž zákazníkům dodávají více diferencovanou dlouhodobou hodnotu,“ uzavřela Gavriella Schusterová.

Zdroj: IDG News Service








Úvodní foto: © kentoh - Fotolia.com

Komentáře