Oracle rozšiřuje SLA u svých služeb cloudové infrastruktury, uživatelům garantuje výkon

Uživatelé služby Oracle Cloud Infrastructure nově získají garanci dostupnosti minimálně 90 % garantovaného výkonu. Cílem změny je ukázat zákazníkům, že se nemusejí obávat přesunout do cloudu i své kritické a náročné úlohy.

Oracle rozšiřuje SLA u svých služeb cloudové infrastruktury, uživatelům garantuje výkon



Společnost Oracle oznámila rozšíření garance kvality (SLA) svých cloudových služeb. Výrobce chce tímto způsobem ukázat podnikům, že mohou bez obav přesunout i své kriticky významné a na výpočetně náročné úlohy do cloudového prostředí.

Oracle uvádí, že nová podoba SLA je integrální součástí strategie. Zákazníkům má zaručit, že při migraci svých kritických aplikací a databází do cloudu získají trvalou dostupnost a konzistentní výkon a budou moci celou infrastrukturu dále řídit a upravovat.

Společnost již dříve zaručila 99,995% dostupnost své cloudové databáze Oracle Autonomous Database a nyní tuto garanci rozšiřuje i na služby typu IaaS. Výrobce garantuje, že služby Oracle Cloud Infrastructure budou každý den v daném měsíci poskytovat více než 90 % deklarovaného výkonu.

Pokud tento výkon nebude k dispozici pouhých 44 minut měsíčně, zákazníci získají podle podmínek služby kredity využitelné na nákup dalších služeb. Oracle uvádí, že je jediným poskytovatelem IaaS, který poskytuje záruky u tří klíčových charakteristik cloudových služeb: výkonu, dostupnosti a možností správy.

Zdroj: Oracle









Úvodní foto: kras99 @ Fotolia.com

Komentáře