Obrazem: Šest českých a moravských měst hostilo jarní část SWS RoadShow 2019

Letošní jarní RoadShow nabídla prezentace zástupců sedmi společností a interaktivní soutěže. Akcí se celkově zúčastnilo 140 resellerů z celé republiky.

Obrazem: Šest českých a moravských měst hostilo jarní část SWS RoadShow 2019




Během dvou březnových týdnů se uskutečnila další kola produktových RoadShow SWS. V šesti českých a moravských městech vystoupili zástupci značek 3M, BenQ, Brother, Fujitsu, Lenovo, Microsoft a Xiaomi.

Akce doprovázely interaktivní soutěže, které probíhaly po ukončení každé přednášky. Téměř každý účastník získal drobnou pozornost za to, že pečlivě poslouchal prezentace zastoupených značek. Celkově se zúčastnilo 140 resellerů z celé republiky.

Jarní řada SWS Roadshow potvrdila, že má své místo mezi akcemi, které SWS pořádá pro obchodní partnery. Věříme, že tato forma setkání bude mít smysl a přínos pro všechny zúčastněné,“ uvedl Petr Lipner, vedoucí obchodního oddělení SWS.

Letem světem přednáškami

Po úvodním slovu Petra Lipnera z SWS následovala přednáška Marka Michla, zástupce značky Xiaomi. Ten přítomné seznámil se sortimentem v oblasti ECO-produktů pro domácnost a zábavu.

Následovala prezentace Lenova s přednášejícím Jaroslavem Rakušanem a produktovým managerem SWS Radkem Števčekem,kterábyla zaměřená na portfolio notebooků a desktopů včetně partnerských programů a podpůrných nástrojů prodeje.

Po první přestávce následovalo představení činnosti Fujitsu v oblasti serverů a datových úložišť. Přednáška Víta Nezkusila z BenQ byla odprezentována na velkoplošné dotykové obrazovce – právě velké dotykové panely byly hlavním tématem prezentace.

Před druhou přestávkou proběhla přednáška firmy 3M, kterou odprezentovali Patrik Havrda a Michaela Čiháková.Ti seznámili posluchače s ergonomiípracovního místa spolu s bezpečností filtrů a jejich možnosti použití v různých oblastech IT. 

V průběhu roadshow se v přednáškách společnosti Brother vystřídali tři zástupci značky – Vít Vyhnálek, Martin Kristián a Michal Peter. Partneři získali informace o aktuální produktové nabídce značky a obchodních nástrojích pro podporu prodeje.

A jako poslední vystoupil unit manager SWS Jiří Karhánek, který seznámil přítomné partnery s novinkami v produktech a procesech u Microsoftu, přičemž hlavní důraz kladl na zapojení partnerů do CSP programu u SWS.

Zdroj: SWS




Galerie





Úvodní foto: SWS

Komentáře