Hlavní navigace

Newslettery e-shopů se v poslední době oblékají do sportovního (VIVmail.cz)

11. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Maksim Šmeljov - Fotolia.com
Podle analýzy společnosti VIVmail.cz tuzemské e-shopy reagují na současnou vlnu sportovních akcí. Newslettery nejprve žily hokejem, nyní se soustřeďují na fotbal. Zákazníkům jsou doporučovány televizory nebo projektory a dostávají dárky v podobě dresů, vlajek nebo piva. A to nás ještě čeká olympiáda...

Velké sportovní události jako jsou právě začínající mistrovství Evropy ve fotbale nebo uplynulé mistrovství světa v hokeji výraznou měrou ovlivňují marketingovou komunikaci největších českých internetových obchodů. Vyplývá to z analýzy společnosti VIVmail.cz.

Pro internetové obchody je rozesílání reklamních newsletterů klíčovým marketingovým nástrojem, který jim přináší v některých případech až 40 % obratu. Proto z těchto e-mailových nabídek lze do jisté míry odvozovat i celkovou marketingovou strategii e-shopů,“ uvedl Matouš Králík z VIVmail.cz.

Významné sportovní události letošního jara podle Králíka silnou měrou ovlivnily obsah komunikace českých internetových obchodníků. Na frekvenci ani množství rozesílaných newsletterů se sice nic nezměnilo, ale vzhled i obsah jednotlivých nabídek a také podoba dárků k za nákupu se oblékly do sportovního hávu.

VIVmail.cz uvádí, že z hlediska nabízených produktů se v době MS v hokeji i před nadcházejícím ME ve fotbalech v newsletterech nejvíce prosazovaly televizory značek Samsung a LG. Výrazně vzrostla také nabídka projektorů pro domácí účely v cenové relaci mezi 15 20 tisíci korun.

Channelworld_ozveny

Nejčastějšími akcemi doprovázejícími kampaně byly doprava zdarma nebo dárek k nákupu, často v podobě fotbalových a hokejových dresů, českých vlajek, ale například i bedny piv. Další vlnu sportovně laděné marketingové komunikace VIVmail.cz očekává v souvislosti s letními olympijskými hrami, které se konají od 5. do 21. 8.

Zdroj: VIVmail.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti