Na český a slovenský trh vstupuje značka chytrých telefonů Oppo

Rychle rostoucí výrobce chytrých telefonů pokračuje v expanzi a vstupuje současně na trhy v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. První produkty z portfolia značky budou k dispozici od 1.7. 2021.

Na český a slovenský trh vstupuje značka chytrých telefonů Oppo



Společnost Oppo oznámila, že oficiálně vstupuje na český, slovenský a maďarský trh. Středoevropské země se tak přidaly k více než 40 dalším po celém světě.

Značka Oppo byla založená v roce 2004, v roce 2021 se podle analytické společnosti Canalys stala čtvrtým největším výrobcem chytrých telefonů na světě. Její celosvětové dodávky chytrých telefonů se meziročně zvýšily o 60 % na 37,6 milionu.

Rozšíření našich aktivit na český a slovenský trh je důležitou součástí naší dlouhodobé strategie pro evropský trh a umožní našim inovacím přinést poutavé a intuitivní zážitky více lidem,“ řekl ke vstupu značky na náš trh Johnny Zhang, regionální prezident společnosti Oppo.

Oppo v Česku

Vstup na trh značka zahájila prodejem smartphonů Oppo Reno5 5G a Oppo Reno5 Z. Současně s nimi uvedla dva modely bezdrátových sluchátek, Enco Air a Enco Buds. Postupně však bude Oppo na český trh uvádět další produkty ze svého portfolia.

Všechny uvedené produkty budou na českém trhu k dispozici od 1. 7. 2021, a to u operátorů O2, T-mobile CZ a Vodafone. V průběhu července pak také u maloobchodních prodejců, např. Alza.cz, CZC.cz, Datart, Electro World, Mall.cz, Okay, Huramobil.cz.

Lokální zastoupení společnosti Oppo startuje komunikaci značky i svých produktů v Česku a na Slovensku mixem digitální komunikace a PR aktivit. Realizuje je ve spolupráci s agenturou MSL Czech Republic, o správu sociálních sítí se pak postará Saatchi & Saatchi.

Zdroj: Oppo









Úvodní foto: Oppo

Komentáře