MMD se pochlubilo silným růstem značek AOC a Philips oproti celkovému trhu monitorů

Zatímco evropský trh vyrostl v prvním kvartálu 2018 o 8 %, značky AOC a Philips si dohromady polepšily o 16 %. Ještě markantnější rozdíl pak panoval na českém a slovenském trhu, které celkově vyrostly pouze o 1 %, zatímco obě značky ze stáje MMD si polepšily o 17 %.

MMD se pochlubilo silným růstem značek AOC a Philips oproti celkovému trhu monitorů



Společnost MMD, která zastupuje značky monitorů AOC a Philips, se pochlubila úspěšným vstupem do nového roku. Evropský trh monitorů vykázal v prvním kvartálu nárůst prodeje o 8 %, zatímco značky AOC a Philips společně vyrostly o 16 %.

MMD uvádí, že společný podíl obou značek stačí na první pozici mezi výrobci v evropském regionu. Velký podíl na tom mělo AOC, které zaznamenalo mimořádný nárůst prodaného objemu o 28 % ve srovnání s počátkem roku 2017.

AOC je podle MMD lídrem segmentu monitorů s úhlopříčkou 35” s tržním podílem 30,9 % v prvním čtvrtletí 2018. Philips na druhou stranu dominuje trhu s 40” a 43” monitory s tržním podílem 36,9 %, respektive 40,8 %.

V České republice a na Slovensku se pak počet prodaných monitorů AOC a Philips v prvním kvartálu zvýšil meziročně o 17 %, ačkoliv celkový prodej stoupl o pouhé 1 %. Samotná značka Philips vyrostla o 35 %.

MMD dodává, že neprodávanějšími modely na našich trzích byly ty s vysokým rozlišením a úhlopříčkou nad 40“. Ve 40” monitorech zvýšil Philips svůj podíl na trhu z loňských 47,4 % na 75,2 %, v 43” monitorech pak drží 42,3% tržní podíl.

Zdroj: MMD









Úvodní foto: MMD

Komentáře