Mall Pay mění logo, nově odkazuje na bezkontaktní placení

30. 7. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Mall Pay
Stylizovanou platební kartu ve vizuální identitě nahrazuje symbol NFC pro bezkontaktní placení, odklon od společné identity Mall Group podle fintechu podtrhuje otevřenost vůči celé české e-commerce scéně.

Fintech Mall Pay oznámil, že mění svou vizuální identitu. Nová značka přichází po třech letech od startu Mall Pay a symbolicky podtrhává změny, kterými služba prochází.

Mezi ně patří představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7 000 nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech.

I proto Mall Pay podle vlastních slov v logu opouští někdejší siluetu platební karty a spojuje se s jiným symbolem – značkou pro NFC platby.

Chceme jasně deklarovat, že jsme digitálním inovátorem ve světě financí. I s novým logem chceme zákazníkům přinášet ta nejchytřejší řešení,” uvedl Adam Kolesa, šéf Mall Pay.

Velký krok k samostatnosti

Mall Pay vyzdvihuje, že nová vizuální identita je pro fintech jedním z kroků k větší samostatnosti. Zatímco v minulosti se značka graficky hlásila ke skupině Mall Group, nové logo se vydává vlastní cestou a představuje zcela samostatnou vizuální identitu.

Za redesignem stojí česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým Mall Pay spolupracuje na úpravách vizuální komunikace od loňského roku.

ICTS24

Změna loga bude probíhat postupně – po digitálních kanálech dojde k jeho aktualizaci v aplikaci a velice brzy by se mělo objevit i na nových kartách.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu