LG oznámilo rekordní konsolidované tržby za třetí čtvrtletí 2019

LG ve třetím kvartálu tohoto roku zaznamenalo 1,8% růst tržeb na 13,15 miliardy dolarů. Provozní zisk ve sledovaném obobí vyrostl o 4,4 % na 654,4 milionu dolarů, daří se hlavně domácím spotřebičům a domácí zábavě.

LG oznámilo rekordní konsolidované tržby za třetí čtvrtletí 2019



Společnost LG Electronics oznámila rekordní konsolidované tržby za třetí kvartál ve výši 15,7 bilionu jihokorejských wonů (v přepočtu 13,15 miliard dolarů) a provozní zisk 781,4 miliardy wonů (654,4 milionu dolarů).

Tržby společnosti vzrostly o 1,8 % a provozní zisk byl ve srovnání se stejným období loňského roku vyšší o 4,4 %. LG uvádí, že velkou zásluhu na růstu má divize domácích spotřebičů, domácí zábavy a B2B řešení.

Většina divizí je zisková

Divize Home Appliance & Air Solution vykázala své dosud největší tržby za třetí čtvrtletí ve výši 5,33 bilionu wonů (4,46 miliard dolarů), což představuje meziroční nárůst o téměř 10 %. Provozní zisk vzrostl o 3,8 % na 428,9 miliardy wonů (359,2 milionu dolarů).

Příjmy divize Home Entertainment ve sledovaném období vzrostly o 3,5 % na 3,87 bilionu wonů (3,24 miliard dolarů). LG dodává, že provozní zisk se sice snížil na 318 miliard wonů (266,3 milionu dolarů), prodej prémiových produktů však zůstává silný.

Divize Mobile Communications vykázala čtvrtletní tržby ve výši 1,52 bilionu wonů (1,27 miliardy dolarů). Ve srovnání s předchozím čtvrtletím se provozní ztráty významně snížily na 161,2 miliardy wonů (135 milionů dolarů).

Dařilo se i divizi Vehicle Component Solutions, jejíž výnosy stouply o 14 % na 1,34 bilionu wonů (1,12 miliard dolarů). Vyšší náklady na nastavení hromadné výroby související s novými projekty však přispěly k provozní ztrátě ve výši 60,1 miliardy wonů (50,3 milionu dolarů).

Ještě větší úspěch si připsala divize Business Solutions, která vykázala 21,2% růst tržeb na 698,7 miliardy wonů (585,2 milionu dolarů). Provozní zisk se meziročně zvýšil o 90 % na 66,8 miliardy wonů (55,9 milionu dolarů) v důsledku vyšší produktivity a vyšších prodejů.

Zdroj: LG








Úvodní foto: © Corgarashu - Fotolia.com

Komentáře