Hlavní navigace

Lenovo spouští globální kampaň Vibe On pro rozšíření povědomí o telefonech řady Vibe

24. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Lenovo
Kampaň cílí především na mladé lidi má za úkol především zvýšit celosvětové povědomí o telefonech značky Lenovo.

Společnost Lenovo oznámila spuštění nové kampaně s názvem Vibe On, která bude zaměřena na celosvětové posílení povědomí o jejích chytrých telefonech. Kampaň cílí především na mladé lidi ve věku mezi 20 a 30 lety a Lenovo chce jejím prostřednictvím zbořit mýtu, že „prémiový“ nutně znamená drahý nebo exkluzivní.

Filozofie designu, která stojí za produktovou řadou chytrých telefonů Lenovo Vibe je zakotvena ve třech hlavních pilířích – bezproblémovém využití fotoaparátu, rozšířených multimediálních funkcích a adaptivním uživatelském rozhraní.

Jako příklad zařízení, které tuto filozofii naplňuje, Lenovo uvádí nejnovější model Lenovo Vibe Shot. Ten nabízí kombinaci prémiového 4G telefonu s výkonným fotoaparátem, který zahrnuje pokročilý hardware a funkce, které podle budou výrobce milovat jak začínající, tak ostřílení fotografové.

Zdroj: Lenovo

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?