Kyocera nastínila svou novou strategii pro český a slovenský trh

Čeští zákazníci Kyocery se dle slov ředitele lokální pobočky Jiřího Hubeného mohou těšit na inovace v oblasti tiskových zařízení i novinky v nabídce softwarových řešení.

Kyocera nastínila svou novou strategii pro český a slovenský trh



Takuya Marubayashi, prezident společnosti Kyocera Document Solutions Europe, představil partnerům a zákazníkům novou strategii pro český a slovenský trh. Svou prezentací zahájil slavnostní banket v prostorách Pražského hradu.

Koncem roku 2018 provedla společnost Kyocera Document Solutions Europe v rámci své expanze na trzích CEE akvizici svého dlouhodobého partnera v České republice, společnosti Janus. Z té následně stala Kyocera Document SolutionsC Czech.

Cílem akvizice bylo jak posílení pozice značky Kyocera na českém a slovenském trhu, tak rozšíření nabízených produktů a služeb a zefektivnění podpory, kterou poskytujeme našim zákazníkům při optimalizaci jejich pracovních postupů,“ řekl Marubayashi.

Optimalizace pracovních postupů na míru

Zákazníci Kyocera v ČR mají díky nové organizační struktuře společnosti rychlejší přístup k novým technologiím, a to včetně optimalizace pracovních postupů, která je přizpůsobena na míru jejich podnikání.

To znamená, že Kyocera poskytuje nejen služby spojené s provozem tiskových parků a servisní služby, ale nabízí i software dotýkající se oblasti vytěžování dokumentů, jejich zpracování a dalšího managementu až po oběh dokumentů v definovaných procesech.

Čeští zákazníci se mohou již v blízké budoucnosti těšit na zajímavé inovace v oblasti tiskových zařízení i novinky v nabídce softwarových řešení Kyocera,“ uvedl na závěr Jiří Hubený, generální ředitel společnosti Kyocera Document Solutions Czech.

Věříme, že s jejich pomocí brzy zvýšíme náš tržní podíl na českém a slovenském trhu tiskových řešení a zaujmeme pozici jednoho ze tří předních dodavatelů,“ uzavřel.

Zdroj: Kyocera Document Solutions








Úvodní foto: Kyocera Document Solutions

Komentáře