Slovenský e-shop Shoppie.sk ukončí ke 20. 4. 2017 provoz a jeho zákazníci budou přesměrování na stránky řetězce Nay. Nejedná se o akvizici, neboť Shoppie patřil společnosti Nay již od svého založení. Jeho sloučení s mateřskou značkou je důsledkem nové strategie.
„Shoppie považujeme za veľmi úspešný projekt, ktorý splnil svoju úlohu. Aj vďaka nemu sme mohli dlhodobo sledovať trendy a zákaznícke preferencie,“ uvedl Martin Derňar, ředitel internetového prodeje Nay a donedávna jednatel dceřiné firmy, které Shoppie provozovala.
Shoppie sloužilo kromě samotného prodeje elektroniky i jako testovací platforma pro získávání informací o preferencích zákazníků porovnávání různých prodejních modelů, konkrétně e-tailu, retailu a omnichannelu.
„Náš predpoklad, že všetky tieto prístupy sa prekrývajú v omnichannelovom prístupe, ktorý súčasný zákazník preferuje najviac, sa v plnej miere potvrdil, “ uvedl Derňar s tím, že omnichannel se stane jádrem nové strategie společnosti Nay.
Zdroj: Nay