Konica Minolta posiluje partnerství s Microsoftem, je Global Managed Partnerem

Užší spojení společností Microsoft a Konica Minolta podle společnosti pomůže urychlit proces transformace digitálního pracoviště zákazníků. Pozitivně se promítne také u českých partnerů.

Konica Minolta posiluje partnerství s Microsoftem, je Global Managed Partnerem



Společnost Konica Minolta oznámila, že rozšířila své partnerství s firmou Microsoft. Nový status Global Managed Partner pomůže společnosti s rozvojem společně vyvíjených oborových řešení a služeb a s dosažením globálních strategických cílů.

Konkrétně se chce Konica Minolta více zaměřit na poskytování cloudových IT služeb a řešení pro digitální pracoviště malých a středních podniků ve většině zemí, kde působí.

Chceme na trhu nabídnout špičkovou odbornost kombinující znalosti z našeho oboru – jehož kořeny jsou v oblasti tisku, kterým se zabýváme už řadu desetiletí – s technologiemi Microsoftu,“ říká Hajime Takei, prezident divize Digital Workplace Business Headquarters společnosti Konica Minolta.

Označení Global Managed Partner je nezpochybnitelným dokladem našeho dlouhodobého vztahu a výjimečné práce, kterou naše spojené týmy vykonávají pro klienty po celém světě,“ doplňuje.

Z partnerství se společností Konica Minolta na globální úrovni jsme nadšeni. Nám tak umožní podílet se na jejich růstu v oblasti IT a jejich zákazníkům zpřístupní více příležitostí v oblasti digitální transformace,“ oceňuje uzavřené partnerství Casey McGee, viceprezident Microsoftu pro ISV Sales.

Zisk i pro české partnery

Zisk statusu Microsoft Global Managed Partner podle společnosti pozitivně ovlivní také nabídku služeb Koniky Minolta na českém trhu.

Naši zákazníci již nebudou vázáni pouze na lokální produkty a služby. Nově budou moci využít kompletní globální portfolio skupiny, které se tímto stává jednotnějším,“ vysvětluje Jaromír Šponar, ITS business development manager, Microsoft MVP, Konica Minolta Business Solutions Europe.

Pro české zastoupení Koniky Minolty to podle něj znamená další posílení pozice poskytovatele IT služeb na tuzemském trhu a rozvoj portfolia produktů zejména v souvislosti s tzv. konceptem „kanceláře budoucnosti“ či digitální transformací.

Zdroj: Konica Minolta








Úvodní foto: © alphaspirit - Fotolia.com

Komentáře