IBM a Salesforce rozšiřují strategické partnerství a integrují své služby

25. 1. 2018
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
Nová dohoda mezi společnostmi IBM a Salesforce dá vzniknout integrovaným řešení využívajícím IBM Cloud a IBM Watson spojené se Salesforce Quip a Salesforce Service Cloud Einstein.

Společnosti IBM a Salesforce oznámily rozšíření svého strategického partnerství. Služby IBM Cloud a Watson se na základě nové dohody spojí s produkty Salesforce Quip a Salesforce Service Cloud Einstein.

Spolu s rozšířením spolupráce oznámila firma Salesforce, že se IBM stává jejím hlavním poskytovatelem cloudových služeb. IBM zase označila Salesforce za svou preferovanou platformu pro zapojení zákazníků v rámci prodeje a služeb.

Výše uvedená skutečnost je zajímavá v tom ohledu, že jsou tomu jen dva měsíce, co Salesforce označilo za preferovaného poskytovatele cloudových služeb společnost Google uzavřelo s ní podobné strategické partnerství jako nyní s IBM.

Integrace řešení posílí vztahy se zákazníky

IBM v rámci rozšířeného strategického partnerství vytvoří nové aplikace IBM Watson Quip Live, které propojí schopnosti služeb Watson a Quip. Tyto interaktivní a zákazníkovi na míru přizpůsobené aplikace budou integrovány přímo do jakéhokoli Quip dokumentu.

IBM uvádí, že prodejní týmy budou díky nim moci efektivněji reagovat na jakoukoli obchodní příležitost. Prostřednictvím jednotné platformy v rámci služby Quip totiž mohou zákazníci v rámci jakéhokoli projektu spojit relevantní obsah v centralizovaném dokumentu.

Integrací služeb IBM a Service Cloud pak dojde k propojení schopností systémů IBM Watson a Service Cloud Einstein. Díky tomu se budou moci firmy opřít o doporučení umělé inteligence při rozhodování o tom, co nabídnou zákazníkům.

bitcoin školení listopad 24

Prediktivní analytika umělé inteligence má firmám pomoci budovat silnější vztahy se zákazníky, neboť jim umožní nabízet personalizované interakce založené na posledním hovoru nebo chatu.

Zdroj: IBM

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT