Společnosti IBM a Salesforce oznámily rozšíření svého strategického partnerství. Služby IBM Cloud a Watson se na základě nové dohody spojí s produkty Salesforce Quip a Salesforce Service Cloud Einstein.
Spolu s rozšířením spolupráce oznámila firma Salesforce, že se IBM stává jejím hlavním poskytovatelem cloudových služeb. IBM zase označila Salesforce za svou preferovanou platformu pro zapojení zákazníků v rámci prodeje a služeb.
Výše uvedená skutečnost je zajímavá v tom ohledu, že jsou tomu jen dva měsíce, co Salesforce označilo za preferovaného poskytovatele cloudových služeb společnost Google a uzavřelo s ní podobné strategické partnerství jako nyní s IBM.
Integrace řešení posílí vztahy se zákazníky
IBM v rámci rozšířeného strategického partnerství vytvoří nové aplikace IBM Watson Quip Live, které propojí schopnosti služeb Watson a Quip. Tyto interaktivní a zákazníkovi na míru přizpůsobené aplikace budou integrovány přímo do jakéhokoli Quip dokumentu.
IBM uvádí, že prodejní týmy budou díky nim moci efektivněji reagovat na jakoukoli obchodní příležitost. Prostřednictvím jednotné platformy v rámci služby Quip totiž mohou zákazníci v rámci jakéhokoli projektu spojit relevantní obsah v centralizovaném dokumentu.
Integrací služeb IBM a Service Cloud pak dojde k propojení schopností systémů IBM Watson a Service Cloud Einstein. Díky tomu se budou moci firmy opřít o doporučení umělé inteligence při rozhodování o tom, co nabídnou zákazníkům.
Prediktivní analytika umělé inteligence má firmám pomoci budovat silnější vztahy se zákazníky, neboť jim umožní nabízet personalizované interakce založené na posledním hovoru nebo chatu.
Zdroj: IBM