Google a Salesforce uzavřely strategické partnerství

8. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Sergey Nivens - Fotolia.com
Nově oznámené prohloubení spolupráce společností Google a Salesforce přinese na trh řadu integrovaných produktů a vzájemné propojení platforem s cílem nabídnout zákazníkům širší možnosti práce s údaji o zákaznících. Princip dohody je velmi podobný nedávno uzavřené alianci Microsoftu a Adobe.

Společnost Salesforce a Google oznámily uzavření vzájemné dohody o integraci, která reflektuje rozhodnutí Salesforce využít Google Cloud Platform jako základ pro svá softwarová řešení dodávaná formou služby (SaaS).

Salesforce chce zároveň propojit svou CRM platformu pro řízení vztahů se zákazníky se sadou G Suite a někteří jeho zákazníci se mohou těšit na bezplatnou roční licenci. Další zásadní součástí dohody je propojení CRM platformy Salesforce a analytické platformy Google Analytics 360.

Vzájemná propagace a integrace platforem

Salesforce bude v rámci dohody navíc propagovat Google jako preferovaného poskytovatele služeb veřejného cloudu a sadu G Suite coby preferované řešení pro produktivitu. Google bude na oplátku používat a propagovat Salesforce jako preferovaného poskytovatele CRM řešení.

Výsledkem tohoto partnerství má být výrazné rozšíření možností práce s údaji o zákaznících napříč platformami Salesforce Lightning, Quip, Gmail, Hangouts Meet, Google Calendar, Drive, Docs a Sheets, navíc podpořené analytickým enginem.

Vzniknout také mají nové integrované produkty, konkrétně Salesforce Connect with G Suite, Salesforce Lightning with Gmail, Salesforce Lightning with Google Sheets, Quip Live Apps with Google Drive and Google Calendar nebo Salesforce for Hangouts.

bitcoin školení listopad 24

Nutno dodat, že oznámení přišlo poměrně nedlouho poté, co společnosti Microsoft a Adobe oznámily uzavření partnerství na velmi podobném principu, v rámci něhož dojde k vzájemnému doporučení a integraci různých nástrojů podporujících spolupráci v rámci podnikového IT.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT