GLS představuje novou vizuální identitu své značky, odhaluje ambice v oblasti B2C i B2B

Spolu s uvedením nového vizuální identity včetně nového loga přepravce nastínil plán více se zaměřovat na růst v oblasti B2C služeb.

GLS představuje novou vizuální identitu své značky, odhaluje ambice v oblasti B2C i B2B



Společnost GLS přichází s novou globální vizuální identitou své značky. Nově oživený vzhled podle přepravce staví na úspěchu GLS v prostředí rychle se měnícího balíkového trhu a podtrhuje ambice růstu.

Nová vizuální identita včetně nového loga zaujme na první pohled výraznou modrou barvou. Žlutá šipka, která byla dlouhodobě poznávacím znamením GLS, je nově propojená s písmenem G.

Kompaktní design loga je podle společnosti završen žlutou tečkou, jež symbolizuje odbornost GLS a poslání společnosti, kterým je nejen doprava balíku z bodu A do bodu B, ale úzké spojení se zákazníky v současné digitální době.

GLS zároveň oznámilo ambici do roku 2025 posílit pozici na všech trzích, kde společnost působí, se zaměřením na růst v oblasti služeb B2C a zároveň udržet silnou pozici společnosti v oblasti B2B.

Nově upravená identita GLS odráží naši práci a ambice, a to mnohem přímočařejším a dalo by si říci i průkopničtějším způsobem. Je dynamická, odvážná, moderní, svěží a osobní,“ uvedl generální ředitel GLS Group Martin Seidenberg.

Zdroj: GLS









Úvodní foto: GLS

Komentáře