Eset vloni poprvé utržil přes půl miliardy eur, nejlépe si vedla česká pobočka

Společnosti se dle svých slov podařilo udržet rostoucí křivku a posiluje svou pozici mezi největšími globálními dodavateli bezpečnostních řešení. Nejsilnějším regionem zůstává EMEA.

Eset vloni poprvé utržil přes půl miliardy eur, nejlépe si vedla česká pobočka



Společnost Eset publikovala hospodářské výsledky za rok 2019 z individuální účetní závěrky, z nichž vyplynulo, že tržby firmy meziročně vzrostly o 8,5 % na 526,6 milionu eur (14 miliard Kč). Čistý zisk pak překročil 77,7 milionu eur (2 miliardy Kč).

Půlmiliardová hranice představuje další milník za naším cílem stát se jedním z třech největších globálních dodavatelů bezpečnostních řešení na světě a přesáhnut miliardovou hranici,“ uvedl Richard Marko, generální ředitel Esetu.

Kyberbezpečnostní společnost upřesnila, že jejím nejsilnějším regionem z pohledu tržeb zůstává nadále Evropa, Blízky východ a Afrika (EMEA) s 53% podílem. Následuje Severní Amerika s 25 % podílem a Asie a Pacifik s 22 % podílem.   

Nejlepší výsledky má ČR

V rámci států se pak meziročně nejvíce dařilo české pobočce, která má za sebou rekordní rok. Meziroční nárůst tržeb zde dosáhl 23 %. Celkový obrat Esetu v České republice dosáhl výše 460,4 milionů korun.

Výsledky nás těší. Český trh je mimořádně saturovaný, proto jsem opravdu rád, že se nám dlouhodobě daří,“ řekl Filip Navrátil, obchodní ředitel české pobočky společnosti Eset.

Dodal, že průběžné analýzy obchodních výsledků i trhu naznačují, že letošní rok by navzdory složité situaci mohl být pro Eset úspěšný. „[V ČR] nám kromě rozšířené nabídky velice pomáhá i mimořádně vysoká věrnost našich uživatelů, kterou přičítáme vysoké kvalitě produktů a služeb,“ upřesnil Navrátil.

Dobré obchodní výsledky české pobočky odráží podle zástupců společnosti především úroveň péče o zákazníky. O spokojenosti tuzemských zákazníků pak nejvíce svědčí vysoká věrnost., která u firemních zákazníků dosahuje 88 %, u domácností pak 75 %.

V jednotlivých produktových kategoriích se pohledem meziročního srovnání nejvíce dařilo produktům určeným pro šifrování koncových zařízení a bezpečnému přihlašování. Například prodeje Eset Secure Authentication vykázaly 38% růst.

Eset nyní cílí na korporace

Hlavní obchodní cíle Esetu pro letošní rok míří především do segmentu Enterprise. I prostřednictvím nových produktů a služeb, které jsme představili v září loňského roku, chceme nadále posilovat svou přítomnost v tomto segmentu,“ nastínil Navrátil.

Navrátil vyzdvihl, že Eset nezapomíná ani na svou partnerskou síť, která v ČR čítá na 3 500 resellerů. Jedním z konkrétních úkolů společnosti v této oblasti je zvýšit úroveň služeb, se kterou se zákazníci skrze partnery setkávají.

Zaměříme se především na vzdělávání partnerů o naše know-how a zkušenosti v oblasti kybernetické bezpečnosti. Jen díky těmto všem krokům můžeme pomýšlet na překonání loňských výsledků,“ uzavřel.

Zdroj: Eset








Úvodní foto: Foto: © Tomislav - Fotolia.com

Komentáře