Distributor Elko Group představil světu nové logo a firemní identitu. Změna se dotkne nejen brandingu, ale i podoby webových stránek společnosti, jejích materiálů a dalších kanálů, jimiž se prezentuje zákazníkům a veřejnosti.
Nové logo se vyznačuje čistým designem s jednoduchým grafickým prvkem v podobě barevně odlišeného „zobáčku“, který podle společnosti představuje rozvětvení a rostoucí diverzitu nabízených produktů a služeb.
Změna identity podle Elka reflektuje transformaci technologií a celkového konceptu distribuce, která v současnosti vyžaduje jiný přístup a metody než v dřívějších dobách. Druhým důvodem pro změnu byla snaha zajistit jednotnou grafickou prezentaci společnosti napříč všemi trhy.
Společnost chce ještě do konce května spustit novou podobu lokálních webových stránek. Komunikační materiály a další vizuální prvky budou nahrazovány novou identitou v průběhu následujících měsíců.
Zdroj: Elko Group