DPDgroup dál roste, v roce 2018 zvýšil tržby o 8 % na 7,3 miliardy eur

Skupina DPDgroup vloni doručila po celém světě 1,3 miliardy zásilek, což představuje 7% meziroční nárůst. V České republice roste hlavně kategorie B2C, daří se ale i doručování zásilek mezi firmami.

DPDgroup dál roste, v roce 2018 zvýšil tržby o 8 % na 7,3 miliardy eur



Mezinárodní přepravní skupina DPDgroup oznámila, že v loňském roce zvýšila své tržby o 8 % na 7,3 miliardy eur. Zároveň uvedla, že v roce 2018 doručila po celém světě rekordních 1,3 miliardy zásilek, což představuje meziroční nárůst o 7 %.

Skupina dále vyzdvihla, že loni navýšila počet výdejních míst Pickup na více než 42 000 po celé Evropě (40 000 výdejen ve 25 zemích a 2 600 boxů v 7 zemích). Dle DPDgroup jsou výdejní místa dostupná do 15 minut jízdy automobilem pro 95 % Evropanů.

DPDgroup loni pokračoval i ve své akviziční strategii. S cílem posílit svou pozici v přepravě v segmentu čerstvé potraviny a zdraví koupil Groupe ALP DelifreshFreshlog a 360° Services. Zároveň zvýšil svůj podíl ve španělském přepravci SEUR na 94 %.

V České republice roste B2C

V segmentaci doručovaných zásilek se v České republice podle DPDgroup projevuje zejména rostoucí kategorie B2C, jejíž podíl na objemu přepravovaných zásilek meziročně vzrostl o 4,5 %. Objem v B2B zásilkách stoupl oproti roku 2017 o 3,7 %.

B2C segment roste v České republice už několik let za sebou. Z důvodu neustálého rozvoje oblasti e-commerce očekáváme pokračování tohoto trendu,” vysvětluje Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.

Zdroj: DPDgroup









Úvodní foto: ronstik @ fotolia.com

Komentáře