Dny dopravy zdarma se poprvé konaly v létě, obchody odpustily dopravné za 13 milionů

První letní vydání akce Dny dopravy zdarma přinesla zapojeným e-shopům obrat ve výši 245 milionů korun a zákazníci ušetřili 13 milionů na dopravě. Reálný efekt na byznys provozovatelů, zejména z hlediska marží, však zůstává tajemstvím.

Dny dopravy zdarma se poprvé konaly v létě, obchody odpustily dopravné za 13 milionů



Sedmé vydání akce Dny dopravy zdarma, které se konalo ve dnech 20. – 22. 8. 2018, přineslo zapojeným e-shopům obrat ve výši bezmála čtvrt miliardy korun. Prodejci současně „obětovali“ dopravné v celkové hodnotě 13 milionů korun.

Návštěvníci 836 zapojených e-shopů nejčastěji nakupovali mobilní telefony, malé a velké domácí spotřebiče, módní doplňky a také kola a vybavení pro cyklistiku. Oblíbeným sortimentem byly také hračky.

Dny dopravy zdarma se poprvé konaly v létě, a přestože se zdaleka nepostaraly o takový obrat jako předchozí vydání na podzim 2017 a zapojil se do nich menší počet e-shopů, organizátor Heureka.cz celou akci hodnotí pozitivně.

Vzhledem k tomu, že online nákupům obecně léto příliš nepřeje, dopadla akce dobře. Možnost nakoupit v ověřených e-shopech s nulovou dopravou zákazníci využili,“ uvedl ředitel zákaznického centra Heureky Jan Kriegel.

ChannelWorld oslovil Heureku s dotazem, o kolik se e-shopům během akce zvýšil obrat oproti běžnému průměru. Portál však taková data v současnosti nemá k dispozici. O reálném pozitivním efektu akce na byznys e-shopů tak lze spíše spekulovat.

Infografika – Výsledky letošních Dnů dopravy zdarma

Dny dopravy zdarma 2018

Zdroj: Heureka.cz, ChannelWorld









Úvodní foto: © mangostock - Fotolia.com

Komentáře