Společnost Dell oznámila ústy Pavla Halfara, obchodního ředitele programu PartnerDirect, spuštění povinných registrací obchodů pro partnery coby podmínky pro získání projektové podpory a kalkulaci speciálních cen.
O souvislostech zamýšleného kroku hovořil již Stanislav Hájek, manažer channel marketingu společnosti Dell, v našem rozhovoru z konce minulého roku. Nyní se registrace stávají skutečností.
Povinná registrace má platit pro všechny obchody s celkovou hodnotou jednotlivé zakázky nad 200 000 Kč, v některých produktových skupinách však není žádný limit.
"Podmínkou registrace je uvádění korektních a co nejpřesnějších informací, které prokáží, že jste o dané příležitosti velmi dobře informováni a dokážete u koncového zákazníka spolehlivě prezentovat produktovou nabídku Dell," napsal Pavel Halfar v dopise partnerům.
Schválená registrace obchodu má pro partnera znamenat jistotu, že Dell nebude usilovat o přímý prodej, ale naopak partnerovi pro daný obchodní případ poskytne plnou projektovou podporu. Firma na oplátku očekává otevření nových obchodních příležitostí.
Zdroj: Dell, ChannelWorld