Společnost Dell Technologies využila své konference Global Partner Summit k představení nových programů, nástrojů a pobídek pro posílení nepřímých prodejních kanálů. Dell tímto krokem uznává zásadní roli partnerů v éře digitální transformace.
Klíčovou novinkou je rámcový program Dell Technologies Advantage, který má propojit jednotlivé partnerské programy společností napříč skupinou Dell Technologies, pod kterou spadají Dell EMC, VMware, SecureWorks, Pivotal, RSA a Virtustream.
Je nutno zdůraznit, že Dell Technologies Advantage nemá tyto programy nahradit, nýbrž doplnit. Dell chce svým partnerům jeho prostřednictvím nabídnout jednotný rámec nehledě na to, kterou část portfolia daný partner prodává.
Infrastruktura na míru a rychle
Hlavní konkrétní změny se pak odehrají v programu Dell EMC. Výrobce například uvede nový program Dell EMC Ready Stack, který má usnadnit sestavování a prodej konvergovaných balíčků řešení a tím pádem urychlit dodávání technologií pro digitální transformaci.
Certifikovaní partneři společnosti se mohou těšit na pobídky a odměny za prodej řešení z portfolia Dell EMC a zároveň jim nic nebude bránit v tom, aby k nim přidávali vlastní inkrementální služby.
Dell chce partnerům dále nabídnout knihovnu materiálů, případových studií a osvědčených postupů, aby byli připraveni pomoci zákazníkům, kteří vyžadují řešení vybudované na míru a nepostačí jim balíček na klíč podle šablony.
Nové kompetence pro klíčové segmenty
Dell EMC během druhého pololetí 2018 představí také čtyři nové kompetence, konkrétně pro HPC, analytiku, bezpečnost a podnikové aplikace, které doplní nedávno uvedenou kompetenci pro internet věcí.
Novinkou je také program Dell EMC MyRewards pro obchodníky a techniky certifikovaných partnerů, který nahradí dosavadní programy Partner Advantage a Sell & Earn programs.
Mezi další změny budou patřit vyšší a cílené rabaty na konkrétní části portfolia, jednodušší systémy odměn a jiné dílčí úpravy, které mají usnadnit spolupráci mezi výrobcem a partnerem.
Zdroj: IDG News Service