Cisco přidává umělou inteligenci do komunikační platformy Webex

People Insights byl původně určený pouze pro Webex Meetings, Cisco však nově oznámilo, že nástroj bude dostupný v celém portfoliu produktů společnosti. Jednotlivé aplikace spolu budou také lépe spolupracovat.

Cisco přidává umělou inteligenci do komunikační platformy Webex



Společnost Cisco představila na veletrhu Cisco Live v kalifornském San Diegu další funkce pro sjednocení svých platforem. Navíc oznámila, že nástroj People Insights využívající umělou inteligenci bude k dispozici v celém portfoliu.

Nástroj byl původně určený pouze pro Webex Meetings, nově bude implementován i v platformách pro volání, textové konverzace, schůzky i Jabber. Cisco v neposlední řadě uvedlo, že vylepšilo vzájemnou spolupráci svých aplikací.

Příkladem je již zmiňovaný Jabber, který nově bude mít stejné rozhraní a ovládání jako komunikační platforma Webex Teams. Poznámky napsané v Jabberu se nově budou okamžitě objevovat i v druhé jmenované aplikaci.

Hladký přechod z telefonu na videokonferenci či do týmové aplikace urychluje práci na důležitém projektu. Proto věříme, že uživatelé by měli mít možnost jednou zvolit ideální nastavení a více už jej neřešit,“ říká Ivan Sýkora, expert na technologie pro týmovou spolupráci společnosti Cisco.

Osobní asistentka v celém komunikačním portfoliu

V březnu Cisco představilo funkci People Insights pro Webex Meetings, která využívá prvky umělé inteligence a strojového učení. Společnost funkci přirovnává k osobní asistentce, která automaticky získává profesionálně zpracované informace.

People Insights vám v reálném čase poskytují profesionální profily o lidech, se kterými se setkáváte, přičemž všechny informace zasazuje do kontextu. Jako uživatel si také můžete zobrazit, které veřejně dostupné informace o vás platforma zpracovala a vlastní profil si upravit podle sebe,“ vysvětluje Sýkora.

Zdroj: Cisco








Úvodní foto: © agsandrew - Fotolia.com

Komentáře