Cisco chce získat CloudCherry, rozšíří své portfolio pro kontaktní centra

Cisco akvizicí získá platformu CloudCherry zaměřenou na řízení zákaznické zkušenosti prostřednictvím prediktivní analytiky. Transakce by měla být dokončena v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2020

Cisco chce získat CloudCherry, rozšíří své portfolio pro kontaktní centra



Společnost Cisco oznámila záměr koupit firmu CloudCherry, aby pomohla operátorům kontaktních center vylepšit zákaznickou zkušenost. Prostřednictvím akvizice chce kontaktní centra organizací nasměrovat k proaktivnímu přístupu při péči o zákazníka.

CloudCherry provozuje platformu pro řízení zákaznické zkušenosti, která poskytuje mapování cesty zákazníka a prediktivní analytiku. Řešení společnosti si klade za cíl zlepšovat zákaznickou zkušenost v reálném čase pomocí analytiky dat v cloudu.

Cisco má navíc v plánu naučit zákazníky využívat prediktivní analytiku díky platformě orientované na zkoumání chování a reakcí zákazníků. Ta by měla organizacím pomoci pochopit korelace mezi různými faktory, které ovlivňují zákaznické zkušenosti.

Akvizice by měla být uzavřena v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2020. Do té doby budou Cisco a CloudCherry fungovat jako dvě samostatné společnosti. Po dokončení transakce se tým z CloudCherry připojí k týmu Cisco Contact Center Solutions.

Zdroj: Cisco









Úvodní foto: © kentoh - Fotolia.com

Komentáře