Check Point spouští nový partnerský program, chce podpořit vztahy se zákazníky

Nový Check Point Program, vytvořený ve spolupráci s partnerským kanálem, nabídne odměny pro partnery, kteří pomáhají budovat vztahy se zákazníky. Nově nevypočítává odměny jen podle tržeb, ale bere v potaz také investice do zákaznických vztahů.

Check Point spouští nový partnerský program, chce podpořit vztahy se zákazníky



Společnost Check Point Software spustila nový globální partnerský program Check Point Program s cílem odměnit partnery, kteří posilují vztahy se zákazníky. Vytváří i nové příležitosti pro prodej a nabízí partnerům prostředky pro zvýšení tržeb.

Cíl je jasný – pomáhat partnerům v růstu a nabízet možnosti pro další rozvoj,“ uvedl Frank Rauch, ředitel globálních kanálů v Check Pointu. „Program odměňuje budování vztahů se zákazníky, což je klíčový přístup k získávání nových prodejních příležitostí.

Rauch zdůraznil, že společnost chce, aby se partneři plně zapojili do týmu Check Pointu, a proto nabízí nejlepší odměny a příležitosti k růstu v odvětví. Program byl vyvinutý ve spolupráci s partnery a zaměřuje se na vylepšení prodeje bezpečnostních řešení.

Cílem programu je umožnit snadnější a flexibilnější spolupráci s partnery, přímo je odměňovat za aktivity zvyšující prodej, zrychlit prodejní cykly a poskytovat odbornou podporu a zdroje.

Program také zrovnoprávňuje přístup k různě velkým partnerům tím, že nepočítá odměny jen podle tržeb, ale zohledňuje i investice do budování vztahů se zákazníky. Partneři budou moci získávat body do programu od 2. 4. 2019.

Zdroj: IDG News Service









Úvodní foto: © alphaspirit - Fotolia.com

Komentáře