Alza.cz rozšiřuje nabídku o vlastní značku příslušenství AlzaPower

5. 11. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Alza.cz
Internetový prodejce pod názvem AlzaPower nabízí baterie, nabíječky nebo datové kabely, sortiment plánuje postupně rozšiřovat. Od příštího roku pak firma plánuje i vlastní produkci hobby vybavení.

Alza.cz přichází s vlastní značkou nabízející IT a elektro příslušenství. Pod názvem AlzaPower v současné době nabízí baterie, nabíječky nebo datové kabely, další produkty pak budou postupně přibývat.

Není to však první značka internetového prodejce – společnost Alza.cz již dříve představila vlastní řadu herních PC sestav Alza GameBox. Od příštího roku pak firma plánuje spustit i vlastní produkci hobby vybavení.

S AlzaPower se teď internetový prodejce nově zaměří i na oblast energie a nabíjení. Pod vlastní značkou nabídne nabíjecí kabely, alkalické baterie, power banky, redukce USB a zařízení pro rychlé či bezdrátové nabíjení. 

První položky pod značkou AlzaPower se v nabídce e-shopu objevily v létě jako pilotní test zákaznického zájmu. Produkty dle firmy rychle získaly vysoká hodnocení a například v kategorii nabíječek na mobily se dostaly mezi tři nejprodávanější artikly.

Našim produktům věříme natolik, že na ně budeme mít prodlouženou záruku a u některých z nich (např. u nabíječek na notebooky) dokonce záruku doživotní,“ upřesňuje Jan Rajdl, produktový manažer Alza.cz.

bitcoin školení listopad 24

Značka bude dle vyjádření společnosti k dostání ve všech zemích, kde Alza.cz působí. Na AlzaPower pak brzy naváže i privátní brand hobby vybavení. Další informace Alza.cz oznámí na jaře příštího roku.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)