Hlavní navigace

Adobe kupuje Marketo za 4,75 miliardy dolarů, posílí tak svou nabídku marketingových řešení

26. 9. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Velká akvizice posílí platformu Adobe Experience Cloud a pomůže výrobci konkurovat jeho rivalům v perspektivní oblasti cloudového marketingu, jako jsou Salesforce, Oracle nebo Microsoft.

Zvěsti nelhaly, společnost Adobe oficiálně potvrdila akvizici firmy Marketo. Díky obchodu v hodnotě 4,75 miliardy dolarů Adobe získá cloudovou marketingovou platformu, a výrazně tak posílí svou pozici v této poměrně „žhavé“ oblasti.

Akvizice Marketa posílí náskok Adobe v oblasti uživatelské zkušenosti pro oblasti B2B i B2C. Adobe Experience Cloud se díky ní stane srdcem veškerých marketingových aktivit,“ netají se nadšením výkonný viceprezident Adobe Brad Rencher.

Z technického hlediska dojde ke sloučení platformy Marketa a jejích funkcí pro cílený marketing založený na správě zákaznických účtů s analytickými, obsahovými, personalizačními a reklamními nástroji v rámci Adobe Experience Cloud.

Výsledkem se má stát ucelené řešení, které umožní B2B společnostem navrhovat, spravovat a řídit marketingové kampaně o libovolném rozsahu. Akvizice, která ještě podléhá schválení ze strany regulátorů, by měla být uzavřena do konce tohoto roku.

Channelworld_ozveny

Adobe kromě samotné platformy získá také ekosystém Marketa, který má v tuto chvíli čítat zhruba 5 000 velkých zákazníků po celém světě, okolo 500 globálních partnerů a samozřejmě také desítky tisíc firem, na které cílí konkrétní kampaně v rámci platformy.

Zdroj: IDG News Service

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně