Hlavní navigace

AdMonitoring: Výdaje na on-line reklamu klesly v lednu o třetinu

15. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © varijanta - Fotolia.com
Konec vánočních kampaní přinesl v lednu očekávaný meziměsíční pokles výdajů na bannerovou reklamu. Do čela se vrátil Internet Mall.

Pravidelný měsíční výstup z projektu AdMonitoring agentury Mediaresearch přinesl čísla o využívání internetové reklamy v ČR. Nepřekvapí, že v prvním měsíci letošního roku došlo k prudkému meziměsíčnímu poklesu využívání reklamních prostorů, a sice o 32 %. Stojí za tím konec vánočních kampaní.

Zadavatelé v lednu za bannerovou reklamu utratili 426 milionů korun, zatímco v prosinci to bylo 632 milionů a v listopadu dokonce 757 milionů.

V meziročním srovnání jsou však lednové výsledky o 24 % vyšší.

Do čela žebříčku největších zadavatelů se po dvou měsících vrátil Internet Mall, který v lednu využil online prostor v hodnotě 28,7 milionů korun.

Druhou příčku obsadila Alza.cz s inzercí v hodnotě 18,4 milionů a na místě třetím skončila Fio banka, která v lednu vystavila reklamu za 12 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice