Acomware posiluje oddělení výkonnostního marketingu, přijal tři nové PPC specialisty

Tým oddělení Performance se rozšířil o tři nové specialisty na PPC v podobě Víta Kališe, Martina Darsy a Jaroslava Raisere. Acomware zároveň oznámil, že úspěšně absolvoval program AdWords Guru pro rok 2018.

Acomware posiluje oddělení výkonnostního marketingu, přijal tři nové PPC specialisty



Konzultační společnost Acomware přijala v průběhu jara tři nové PPC specialisty. Firma také zkompletovala sbírku certifikátů Google a dodává, že je jednou z pěti českých agentur zařazených do vzdělávacího programu Agency of Tomorrow v regionu CEE.

Prvním z nováčků v oddělení Performance je Vít Kališ (vlevo), který bude jako PPC specialista spravovat reklamní účty v systémech Adwords a Sklik. Kališ zde zužitkuje své zkušenosti získané ve firmách Hypemedia a Zonky.

Na stejnou pozici nastupuje také Martin Darsa (uprostřed), vystudovaný inženýr marketingové komunikace, který přišel ze společnosti 5DM.cz. Třetím nováčkem je pak Jaroslav Raiser (vpravo), vystudovaný politolog, který měl dosud na starosti PPC v Agentuře Najisto.

Acomware dále oznámil, že v květnu 2018 rozšířil seznam svých certifikátů, když úspěšně absolvoval program AdWords Guru pro rok 2018. Petra Pacáková, vedoucí oddělení Performance, se stala certifikovaným trenérem Google Partners pro oblast Grow With Google.

Zdroj: Acomware









Úvodní foto: Acomware

Komentáře