2N: Lidé se začínají zajímat o digitální výbavu bytových domů

Průzkum realizovaný pro společnost 2N Telekomunikace ukázal, že kromě ceny a lokality se začínáme zajímat také o vybavenost bytového domu z hlediska zabezpečení či komunikace.

2N: Lidé se začínají zajímat o digitální výbavu bytových domů



Společnost 2N Telekomunikace ředstavila závěry průzkumu Moderní bytové domy, který uskutečnila v březnu 2019 na reprezentativním vzorku české populace. Cílem bylo zjistit, jaké faktory jsou pro Čechy důležité při koupi či pronájmu bytu a jak vnímají potřebu lepší výbavy a služeb.

Nepřekvapí, že jako hlavní parametry pro výběr bytu označili respondenti cenu (97 %), velikost a rozvržení bytu (92 %) a lokalitu a občanskou vybavenost v okolí (91 %). V druhé části výzkumu však měli vyhodnotit, jak atraktivní by pro ně byly další jednotlivé služby a výbava bytového domu.

Zde se na prvním místě umístila snadná dostupnost správce objektu a rychlé řešení závad (77 %), dále pak elektronické zabezpečení domu (73 %) a snadná komunikace s příchozími s pomocí interkomu (59 %). Vlastní recepce s nepřetržitou službou by naopak byla atraktivní jen pro 26 % respondentů.

Lidé se při nákupu či pronájmu bytu sice stále ještě rozhodují podle základních kritérií, jako jsou cena, velikost a okolí, vzniká ale poptávka po vyšší úrovni služeb a výbavy,“ okomentoval výsledky průzkumu Tomáš Vystavěl, chief product officer společnosti 2N.

Infografika – Závěry průzkumu Moderní bytové domy

Moderní bytové domy

Výzkum realizovala agentura Nielsen Admosphere prostřednictvím internetového sběru na reprezentativním vzorku 505 respondentů u internetové populace nad 15 let.

Zdroj: 2N Telekomunikace









Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře