Heureka.cz: E-commerce v říjnu vyrostla o 31 %, zájem o webkamery stoupl o tisíce procent

Za celý rok by česká e-commerce mohla vyrůst až o 33 %. Karanténní opatření nahrávají zájmu o specifické produkty, rozdíl oproti poptávce během první vlně lze pozorovat například v elektronice.

Heureka.cz: E-commerce v říjnu vyrostla o 31 %, zájem o webkamery stoupl o tisíce procent



Společnost Heureka.cz uvádí, že česká e-commerce vyrostla v říjnu meziročně o 31 %. Byť se kamenné obchody zavřely až koncem měsíce, vládní opatření ve spojení se začátkem vánoční sezóny měla na růst e-commerce velký vliv. 

Heureka.cz odhaduje, že e-commerce letos čeká z pohledu čísel bezprecedentní období. Už v březnu a dubnu rostla o 39 %, resp. 35 %. Za celý rok by podle odhadů mohla oproti loňsku posílit meziročně až o 33 %.

Zajímavým z pohledu růstu jsou během druhé vlny pandemie koronaviru třeba webkamery, které rostou meziročně o tisíce procent – zhruba trojnásobně oproti březnovým číslům,“ vyzdvihuje Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz.

Braverman objasňuje, že v březnu došlo k poměrně rychlému vyprodání skladových zásob webkamer. „Navíc, teď v říjnu nastal i kompletní přechod na distanční výuku, který poptávku po webkamerách oproti jaru posílil,“ dodává.

Zdroj: Heureka.cz









Úvodní foto: (c) Jakub Jirsák - Fotolia.com

Komentáře