Společnost ZyXel nově definovala dvě úrovně rozšířených služeb pro výměnu svých podnikových produktů. Tyto služby se vztahují na všechny produkty uvedené na webových stránkách společnosti v sekci Next Business Day.
ZyXel dává na výběr z následujících možností:
Odeslání náhradního produktu v následující pracovní den (NBDS)
Služba je k dispozici zdarma pro všechny profesionální síťové prvky a produkty určené malým a středním podnikům.
Servisní středisko společnosti ZyXel zákazníkovi ze servisního centra odešle náhradní produkt v následující pracovní den poté, co byla oznámena a uznána závada. Po obdržení náhradního produkt zákazník musí zajistit vrácení vadného výrobku.
Doručení náhradního produktu v následující pracovní den (NBDD)
Vedle standardní bezplatné služby nabízí společnost ZyXel pro kritická síťová zařízení svých zákazníků zpoplatněnou službu NBDD, která obsahuje doručení náhradního produktu v následující pracovní den.
Tuto službu si zákazník může aktivovat tak, že s zakoupí servisní licenci a přidruží ji k registrovanému zařízení. V případě poruchy pak bude společnost ZyXel garantovat odeslání náhradního produktu v tentýž pracovní den, kdy zákazník problém oznámí.
„Vždy doporučujeme všem zákazníkům, aby si produkty zaregistrovali. Můžeme tak lépe zajišťovat náležité úrovně služeb a dostupnost náhradních produktů, aby bylo možné řešit veškeré případné problémy, které mohou u zákazníka nastat,“ uvedl v oznámení Martin Bratičák, head of channel CEE společnosti ZyXel.
Podmínkou pořízení služby NBDD a související servisní licence je registrace na portálu společnosti.
Zdroj: ZyXel