Společnost Zyxel představila nový program Zyxel Ally Programme, který je má odměnit partnery za investice do technologických řešení a poskytnout jim atraktivnější odměny a až 12% slevy z produktů pro malé a střední organizace.
Program je rozdělen do tří úrovní Ally, Silver a Gold. Partnerům budou moci postoupit na vyšší úroveň na základě investic do tří produktových skupin nazvaných Runrate (tradiční produkty pro malé organizace), SMB (pokročilejší vertikálních technologické produkty) a Cloud (cloudová řešení).
Program partnerům nabídne nový portál, širokou paletu pobídek, benefitů a možností rozvoje spolupráce. Mezi výhody programu patří exkluzivní slevy, čtvrtletní pobídky, marketingové materiály, přednostní přístup na akce a přímé kontakty na všechny členy vedení a distributory.
Školení a podpora zaměření na vertikály
Mezi další benefity patří také obchodní a technická školení pro partnery, která budou poskytována formou webinářů i fyzických setkání, produktové slevy začínající na 5 % pro partnery na úrovni Ally, předprodejní asistence a pokročilá technická podpora.
Další podstatnou výhodou je pak podpora pro specialisty na vertikální trh. Tito partneři se mohou těšit na exkluzivní přístup do výzkumného a vývojového orgánu Partner Advisory Council (PAC), na podněty od koncových uživatelů, větší podporu při přípravě nabídek do soutěží a na odborná školení.
„Změna našeho partnerského programu odráží novou globální strategii značky Zyxel, která klade důraz na to, co je důležité pro naše partnery. Chceme mít s našimi partnery užší vazby a investovat do těch, kteří se snaží prodávat naše řešení,“ uvedl Martin Bratičák, head of channel pro region CEE.
Zdroj: Zyxel