V případě problému se zařízením ZyXel nyní garantuje doručení náhradního produktu následující pracovní den. Požadavek musí být zadán do 12 hodin, a to např. e-mailem nebo faxem.
Tuto službu lze využívat po dobu standardní pětileté záruky, kterou výrobce na českém trhu nabízí, a je zahrnuta v ceně zařízení. ZyXel službu NBD rozšířil od 1. 4. 2011 na oblast switchů řady GS2200 a XGS a dále na firewally řady USG 100/ 200/ 300/ 1000/2000.
Pro účely projektů a aplikací s vysokými požadavky na dostupnost nabízí výrobce individuální projektovou podporu, označovanou interně Next Business Minute. Zákazník tak získá okamžitou výměnu vadného produktu na místě buď v ceně nebo s výraznou slevou.
Úplný seznam produktů, ke kterým lze využít službu Next Business Day, naleznete na webu společnosti ZyXel.
Zdroj: ZyXel