Zuzana Plzenská posiluje marketingový tým TD Synnex

21. 2. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: TD Synnex
V pozici marketingové manažerky zodpovídá za kompletní firemní marketingovou strategii a její realizaci.

Společnost TD Synnex Czech Republic oznámila, že na začátku února nastoupila na pozici marketingové manažerky Zuzana Plzenská. V nové roli přebírá zodpovědnost za marketingovou strategii společnosti a za řízení všech marketingových i komunikačních aktivit.

V úzké spolupráci s obchodními týmy a vendory bude realizovat marketingové kampaně na podporu prodeje a rozvíjet vztahy s partnery i celou IT komunitou. K její pracovní náplni bude patřit rovněž online marketing a řízení aktivit na sociálních sítích.

Zuzana přichází s bohatými zkušenostmi z nadnárodních IT společností. Pevně věřím, že je zužitkuje ve prospěch TD Synnex, v projektech podpory našeho produktového portfolia i prezentaci přidané hodnoty, kterou partnerům a jejich prostřednictvím i koncovým uživatelům přinášíme,“ uvedl generální ředitel společnosti Pavel Salák.

bitcoin_skoleni

Plzenská v minulosti zastávala seniorní marketingové pozice například ve společnostech Sabris či OpenText a jejich partnerů. Má dvě děti, ve volném čase ráda sportuje, věnuje se například turistice, inline bruslení nebo skialpinismu.

Zdroj: TD Synnex

Čtěte dále

AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC