Společnost TD Synnex Czech Republic oznámila, že na začátku února nastoupila na pozici marketingové manažerky Zuzana Plzenská. V nové roli přebírá zodpovědnost za marketingovou strategii společnosti a za řízení všech marketingových i komunikačních aktivit.
V úzké spolupráci s obchodními týmy a vendory bude realizovat marketingové kampaně na podporu prodeje a rozvíjet vztahy s partnery i celou IT komunitou. K její pracovní náplni bude patřit rovněž online marketing a řízení aktivit na sociálních sítích.
„Zuzana přichází s bohatými zkušenostmi z nadnárodních IT společností. Pevně věřím, že je zužitkuje ve prospěch TD Synnex, v projektech podpory našeho produktového portfolia i prezentaci přidané hodnoty, kterou partnerům a jejich prostřednictvím i koncovým uživatelům přinášíme,“ uvedl generální ředitel společnosti Pavel Salák.
Plzenská v minulosti zastávala seniorní marketingové pozice například ve společnostech Sabris či OpenText a jejich partnerů. Má dvě děti, ve volném čase ráda sportuje, věnuje se například turistice, inline bruslení nebo skialpinismu.
Zdroj: TD Synnex