Hlavní navigace

Značka Lumia se pomalu vytrácí ze sociálních médií - blíží se její soumrak?

31. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Microsoft ukončil provoz twitterového komunitního účtu Lumia Voices a i další účty na sociálních sítí vykazují jen velmi omezenou aktivitu.

Po nedávných krocích Microsoftu je těžké věřit, že společnost plánuje nějakou budoucnost pro svou rodinu telefonů Lumia. Společnost například počátkem týdne oznámila, že ukončí provoz twitterového účtu Lumia Voices, který sloužil jako komunitní portál.

Na Twitteru se bude o podporu a zprávy starat oficiální účet @Lumia. A jak jsou na tom ostatní profily Lumií v sociálních médiích? Jediným účtem s pravidelným provozem zůstává profil na Facebooku.

Blog Lumia Voices na stránkách samotného Microsoftu vykazuje provoz jeden příspěvek měsíčně a přidružený komunitní portál nemá datované příspěvky a navíc se na něm objevuje obsah od uživatelů, kteří dostali své telefony přímo od Microsoftu.

ICTS24

Ústup ze sociálních médií nemusí nutně znamenat blížící se soumrak značky, ale vzhledem k marginálnímu podílu Windows v oblasti chytrých telefonů je možné, že se Microsoft pokusí zamířit jiným směrem – například utlumit činnost ve spotřebitelském segmentu a zaměřit se na podniky.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci