Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo téměř 50 %, podpořená dokonce 77 %, a stále roste.
Průzkum povědomí o značce, který proběhl na začátku letošního roku, pro společnost Lenovo zpracovala agentura Perfect Crowd. Proveden byl na reprezentativním vzorku 500 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.
„Značku Lenovo nyní znají téměř všichni mladí lidé, jak ukazují výsledky průzkumu. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let dosahuje necelých 90 %, u mužů této věkové kategorie dokonce 93 %,“ uvedl v oznámení Robert Janásek, marketingový manažer Lenovo Česká republika.
Dodal, že Lenovo cílilo především na mladé: „V uplynulých letech jsme se zaměřili především na mladou generaci. Ta totiž velmi otevřeně přijímá inovativní produkty a technologické novinky, se kterými Lenovo přichází na trh.“
Kolik lidí se chystá koupit notebook a za kolik?
V následujících šesti měsících plánuje koupi nového notebooku 30 % respondentů. V porovnání s loňským rokem údajně nedošlo k výrazné změně u požadované ceny notebooku. Lidé jsou nejčastěji ochotni utratit za nový notebook mezi 10 a 15 tisíci korunami, přičemž muži plánují větší investice do nákupu nového notebooku než ženy, uvádí Lenovo.
Úspěch zaznamenalo Lenovo z hlediska nákupních preferencí. Respondenti plánující nákup nového notebooku zařadili Lenovo mezi 3 značky, které nejčastěji zvažují. Mezi mladými muži ve věku 15 - 29 let má pak Lenovo být dokonce druhá nejčastěji zmiňovaná značka při potenciálním nákupu.
Respondenti převážně hodnotí značku Lenovo jako „důvěryhodnou, inovativní a kvalitní“.
„Naše portfolio neustále rozšiřujeme, abychom vyhověli požadavkům širokého spektra uživatelů. V loňském roce jsme například představili konvertibilní zařízení jako IdeaPad Yoga nebo ThinkPad Twist, která se dají používat v různých režimech od klasického notebooku až po tablet. Významnou roli hraje také dotykové ovládání, které postupně integrujeme do všech našich zařízení,“ doplnil Robert Janásek.
Zdroj: Lenovo