Zásilkovna otevřela v České republice 2 000. výdejní místo, na Slovensku jich je 500

12. 9. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: ronstik @ fotolia.com
Zásilkovna chce do konce roku v tuzemsku provozovat 3 000 výdejních míst, v rámci celé skupiny Packeta pak dokonce 4 500. Expanzi pomáhá i stále rostoucí popularita výdejních míst u zákazníků.

Technologicko-logistická společnost Zásilkovna otevřela v České republice své dvoutisící výdejní místo. Na Slovensku jich firma provozuje 500. Za celou skupinu Packeta, majitele Zásilkovny, dosáhl začátkem září 2019 počet výdejních míst 2 920.

Současné tempo navyšování výdejních míst ukazuje, že jsou naše cíle pro letošní rok reálné. Chceme samozřejmě stále růst v ČR, nicméně větším motorem růstu budou v budoucnu určitě zahraničí trhy,“ říká zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.

Cílem Zásilkovny je mít do konce letošního roku v České republice 3 000 výdejních míst, za celou skupinu pak 4 500. Podle Kijonkové společnosti aktuálně nejrychleji přibývají výdejní místa v Maďarsku a Rumunsku.

Popularita výdejních míst dle Zásilkovny stále roste: v celkovém objemu přepravovaného zboží jde v současné době kolem 40 % objednávek přes internet právě na výdejní místa. Skupina Packeta v loňském roce přepravila 11 milionů zásilek.

Zdroj: Zásilkovna

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci