Zásilkovna.cz nyní přináší e-shopům další možnost pro příjem reklamací díky nové službě Reklamační asistent. Novinku Zásilkovna.cz oznámila svým obchodním partnerům v informačním e-mailu.
Zásilkovna.cz dosud internetovým obchodům umožňovala zákazníkům zasílat zboží do některého z partnerských kamenných obchodů, kde si jej posléze zákazníci mohli osobně vyzvednout.
Oproti vlastním kamenným pobočkám, které mají především velké e-shopy, ovšem nebylo možné síť služby Zásilkovna.cz využít k příjmu reklamací.To se nyní změnilo.
Zásilkovna.cz přichází se službou Reklamační asistent. Zákazník e-shopu díky ní může ve vybraných výdejnách předat zboží, které poputuje provozovateli internetového obchodu k reklamaci.
Jak to v praxi funguje
Pokud chce zákazník reklamovat zboží, musí se nejdříve spojit s e-shopem, kde jej zakoupil. Provozovatel resp. pracovník e-shopu zadá přes web služby Zásilkovna.cz novou reklamační zásilku. Následně musí její podací číslo sdělit zákazníkovi, který jej pak uvede při předávání balíčku se zbožím určeným k reklamaci.
Případně je možné ve formě PDF dokumentu poslat zákazníkovi službou vygenerovaný štítek, kterým balíček opatří. S vytištěním štítkem nebo podacím číslem pak zákazník může balíček se zbožím k reklamaci předat v některém z partnerských obchodů této sítě, který vedle pouhého výdeje zboží nabízí i službu pro reklamace.
Balíček poté putuje stejným způsobem jako nevyzvednuté zboží (vratka). Cena služby je 25 Kč bez DPH a účtována je internetovému obchodníkovi. Případně je možné nechat si balíček s reklamovaným zbožím nechat dopravit přímo do vlastní provozovny resp. na vlastní adresu kurýrní službou - za příplatek.
Zdroj: Zásilkovna.cz, ChannelWorld