Zásilkovna.cz rozšiřuje služby, nově zajišťuje přepravu zboží k reklamaci

8. 11. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © George Dolgikh - Fotolia.com
Síť prodejen spolupracujících se službou Zásilkovna.cz mohou e-shopy nově využívat i pro příjem zboží k reklamaci. Jak na to a za jakých podmínek?

Zásilkovna.cz rozšiřuje služby, její síť nově přijímá reklamace zboží z e-shopůZásilkovna.cz nyní přináší e-shopům další možnost pro příjem reklamací díky nové službě Reklamační asistent. Novinku Zásilkovna.cz oznámila svým obchodním partnerům v informačním e-mailu.

Zásilkovna.cz dosud internetovým obchodům umožňovala zákazníkům zasílat zboží do některého z partnerských kamenných obchodů, kde si jej posléze zákazníci mohli osobně vyzvednout.

Oproti vlastním kamenným pobočkám, které mají především velké e-shopy, ovšem nebylo možné síť služby Zásilkovna.cz využít k příjmu reklamací.To se nyní změnilo.

Zásilkovna.cz přichází se službou Reklamační asistent. Zákazník e-shopu díky ní může ve vybraných výdejnách předat zboží, které poputuje provozovateli internetového obchodu k reklamaci.

Jak to v praxi funguje

Pokud chce zákazník reklamovat zboží, musí se nejdříve spojit s e-shopem, kde jej zakoupil. Provozovatel resp. pracovník e-shopu zadá přes web služby Zásilkovna.cz novou reklamační zásilku. Následně musí její podací číslo sdělit zákazníkovi, který jej pak uvede při předávání balíčku se zbožím určeným k reklamaci.

bitcoin_skoleni

Případně je možné ve formě PDF dokumentu poslat zákazníkovi službou vygenerovaný štítek, kterým balíček opatří. S vytištěním štítkem nebo podacím číslem pak zákazník může balíček se zbožím k reklamaci předat v některém z partnerských obchodů této sítě, který vedle pouhého výdeje zboží nabízí i službu pro reklamace.

Balíček poté putuje stejným způsobem jako nevyzvednuté zboží (vratka). Cena služby je 25 Kč bez DPH a účtována je internetovému obchodníkovi. Případně je možné nechat si balíček s reklamovaným zbožím nechat dopravit přímo do vlastní provozovny resp. na vlastní adresu kurýrní službou - za příplatek.

Zdroj: Zásilkovna.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti