K hlavním úkolům Customer care centra patří schvalování reklamací prostřednictvím reklamačního webu (schvalování reklamací na vadné a chybně dodané zboží, schvalování reklamací na vrácené zboží) a služby zákazníkům, jako například informování o reklamacích (problémy při zadávání reklamace, bližší informace o stavu reklamace a jejím vyřízení), informování o dobropisech za reklamace (informace, zda byl dobropis vystaven, pomoc při chybném vystavení dobropisu) nebo informování o zásilce (kde se zásilka momentálně nachází a kdy bude dodána, proč byla zásilka dodána jen částečně).
Zákazníci mohou prostřednictvím centra získávat také informace o přihlášení na web Tech Data (měnit hesla, získat pomoc při zablokování přístupu, změnit údaje v databázi společnosti).
Kontakt s oddělením je uskutečňován prostřednictvím reklamačního webu (najdete na webových stránkách společnosti Tech Data Distribution), přímého e-mailového spojení (reklamace@techdata.cz) a telefonu +420 225 299 488, na kterém jsou operátoři připraveni pomáhat zákazníkům od pondělí do čtvrtka nově od 9 do 18 hodin. Pracovní doba se tak v odpoledních hodinách prodlužuje o hodinu. V pátek pracovníky centra péče o zákazníky zastihnete nadále od 9 do 17 hodin.