Western-Digital spouští nový partnerský program

10. 7. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: WD
Nový on-line partnerský program myWD má partnerům společnosti Western Digital poskytnout výhody na míru a pomoci při výběru správných produktů. Určen je pro klasické resellery i systémové integrátory.

Western-Digital spouští nový partnerský programWestern Digital oznámil zahájení partnerského programu myWD v České republice. On-line program loajality je určen pro systémové integrátory, poskytovatele IT řešení a resellery.

Zapojit se mohou do systému sběru bodů za nákupy, získat více marketingových nástrojů, hlubší přístup k firemním informacím a další výhody včetně promo akcí, uvádí WD v oznámení.

Výrobce dále informuje, že program myWD nabízí nové a vylepšené prvky, které dále prohloubí vztahy WD v distribučním kanále. V době publikování zprávy redakce ChannelWorldu nezískala odpověď, v čem konkrétně se od předchozího programu ten nový liší.

Zpráva dále cituje Svena Rathjena, viceprezident pro distribuci v region EMEA: „Program myWD byl přepracován, aby přinesl více benefitů  našim obchodním partnerům a současně rozšířil a posílil naše vzájemné vztahy.

Program myWD má partnery rozdělit podle personalizovaného, odstupňovaného systému na základě rozsahu nákupů, uvádí výrobce. Podle úrovně spolupráce pak získávají vyšší výhody.

WD použije portál programu také jako komunikační nástroj. Partneři se přes něj budou moci dozvědět o produktových novinkách a získat on-line přístup k marketingovým materiálům.

Co zapojený partner získá?

Hlavní součástí programu je bodový systém, ve kterém mohou partneři sbírat body za nákup produktů WD od autorizovaných distributorů. Body mohou být následně vyměněny za finanční plnění. Reselleři mají možnost sledovat současné i minulé nákupní transakce. Body nemusejí reportovat, vykazují za ně automaticky distributoři.

Další výhodou mají být unikátní promoakce, obchodní akce a další. Zapojení reselleři zároveň získávají měsíční newsletter s interními informacemi a informacemi o blížících se událostech.

Partnerům se v programu zpřístupňují marketingové materiály a podpora WD včetně možnosti objednat si produktovou literaturu. Více se o discích mohou partneři dozvědět prostřednictvím tzv. WD University, což je bezplatný on-line nástroj pro sebevzdělávání resellerů (zatím není dostupný v češtině).

V jednotlivých zemích jsou pak resellerům k dispozici demo programy, které mají být individuálně nastaveny s možností využít promoakce a disky k testování prostřednictvím on-line obchodu WDStore.

ICTS24

Program MyWD je pro Českou republiku dostupný na adrese http://www.mywd.com.

Zdroj: WD, ChannelWorld

Čtěte dále

IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?