Společnost Western Digital rozšířila svůj partnerský program myWD Partner Program o nové složky, například centra pro prodej řešení, specializovaný marketing a on-line produktová školení.
Podle Erica Chana, šéfa prodeje WD, existovalo pro tento krok několik hlavních důvodů, přičemž tím hlavním byla měnící se dynamika trhu, reflektovaná posunem od „pouhého“ prodeje úložišť směrem k zaměření na potřeby konkrétních vertikál.
WD strávilo rok tím, že sbíralo a vyhodnocovalo zpětnou vazbou od partnerů a na jejím základě zavedlo centra podporující prodej řešení pro dohledové systémy, NAS nebo datacentra, dále pak marketingové zdroje, on-line kurzy nebo bodový systém odměn za nákup produktů WD skrze distribuci
„V tuto chvíli je naším hlavní záměrem program zjednodušit a zajistit, aby pro naše partnery bylo výhodnější prodávat disky WD. Program myWD budeme i nadále monitorovat, abychom věděli, jak funguje a jak přínosný je pro naše partnery,“ uvedl Chan.
Do programu myWD je globálně zapojeno přes 25 tisíc partnerů.
Zdroj: IDG News Service