WatchGuardOne umožňuje resellerům dosahovat vyšších marží skrze předprodejní slevy a následné rabaty. Společnost také zvýší příležitosti k prodeji lepším školením a certifikacemi, které jim mají pomoci ke cross-sellu produktů.
Školení bude probíhat přes virtuálního instruktora, který bude vyučovat různá témata ve všech časových pásmech.
Program bude zahrnovat klasickou řadu úrovní členství. Nejvyšší úroveň Platinum umožní resellerům dosahovat nejvyšších slev a rabatů a bude pochopitelně vyžadovat nejvyšší závazek (nad gold a silver partnery).
Všechny tři úrovně mohou využívat registrace zakázek a schémat sdílení zisku tzv. Security Pays, skrze které mohou partneři dosáhnout na více než 70% slevy.
„Dobře vyškolení a vzdělaní prodejci mají spokojenější zákazníky a koncové uživatele, s bezpečnějšími sítěmi. Je to jednoduché,“ uvedl viceprezident obchodu Alex Thurber.
„Zaměřením se více na hodnotu než objem se mohou naši partneři více soustředit na kvalitu, kompetence a nasazení našich řešení, spíše než se koncentrovat na své marže,“ dodal Thurber.
Program WatchGuardOne bude spuštěn v lednu roku 2015. Více se o programu dozvíta na partnerském portálu WatchGuardu.
Zdroj: WatchGuard