Vyškolení reselleři generují ZyXelu v ČR 86 % prodejů

21. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: ZyXEL Communications
Společnost ZyXel staví svou podporu resellerů především na technických školeních, které poskytují kompetence pro prodej síťových řešení.

Obchodní partneři společnosti ZyXel v ČR za rok 2014 prošli celkem 721 školeními, z toho 139 webináři, 409 půldenními workshopy a 173 hlubokými technickými školeními zakončenými certifikací.

Tito partneři dělají 86 % společnosti ZyXel v ČR. Na tiskové konferenci v Praze to uvedl Martin Bratičák, head of channel CEE.

Číslo představuje zejména SMB resellery zaměřené na dodávky do firem. „Domácí produkty nikdy netvořily více než 20 % prodejů ZyXelu a tohle číslo se stále zmenšuje,“ dodal Bratičák.

Školení považuje ZyXel za klíčovou aktivitu a podporu svých resellerů. Struktura vzdělávání je jednoduchá: na 30-40 minutové webináře navazují bloky půldenních workshopů a poté dvoudenní technická certifikační školení.

ICTS24

V rámci prezentace šíře portfolia Martin Bratičák zdůraznil nabídlu xDSL řešení. Díky všudypřítomnému telefonnímu drátu tak společnost dokáže vyřešit zasíťování historických budov, průmyslových areálů, nákupních center, nemocnic nebo jiných složitých budov, kde je těžké budovat novou infrastrukturu.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Canalys: Trh tabletů před vánoční sezonou vyrostl o 11 %
Canalys: Trh tabletů před vánoční sezonou vyrostl o 11 %
SWS získala distribuční smlouvu na spotřební materiál HP
SWS získala distribuční smlouvu na spotřební materiál HP
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci