Vodafone v Ústí nad Labem otevírá své druhé call centrum

25. 7. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Vodafone
Vodafone se rozhodl rozšířit kapacity svého hlavního call centra otevřením druhého v Ústí nad Labem. Podporu, zákaznický servis a prodej pro společnost Vodafone ČR poskytuje Xerox.

Vodafone v Ústí nad Labem otevírá druhé call centrum V současné době zaměstnává ústecké call centrum společnosti Vodafone okolo 50 pracovníků a tento počet by se podle slov operátora měl do konce roku zvýšit na 100 zaměstnanců. Operátoři call centra v Ústí nad Labem tak budou představovat více než desetinu všech operátorů Vodafonu.

Důvodem podpory chrudimského call centra druhým v Ústí nad Labem má být podle Vodafonu také posílení regionální rozmanitosti. Mobilní operátor dodává, že je stále náročnější najít odpovídající kandidáty v Pardubickém kraji, kde se nachází call centra mnoha dalších společností.

Operátoři nového call centra provozovaného firmou Xerox budou pracovat výhradně pro Vodafone. „Věříme, že spolupráce bude velmi podobná té, kterou máme s Vodafonem v Holandsku, kde úspěšně funguje partnerství více než čtyři roky,“ uvedl v tiskovém oznámení Pavel Zeithaml, SBU manager Xeroxu v Ústí nad Labem.

Každý operátor call centra odpoví na více než 100 zákaznických telefonátů denně. „Pro zajištění co nejvyšší kvality péče o zákazníky projdou všichni operátoři pracující v Ústí nad Labem stejným tréninkem jako naši vlastní operátoři a každý z nich bude námi certifikovaný,“ dodal v oznámení oznámení Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.

bitcoin školení listopad 24

Xerox nabírá až 200 nových pracovníků ve čtyřech lokalitách (Ústí nad Labem, Ostrava a dvě místa v Praze), kde v současné době kontaktní centra otevírá pro místní firmy i nadnárodní korporace.

V rámci proměny společnosti Xerox na firmu zaměřenou na poskytování služeb jsme se rozhodli pokročit v naší evropské expanzi a přidat novou pobočku v České republice k našim stávajícím kontaktním centrům v Portugalsku, Irsku, Španělsku, Nizozemí, Polsku, Itálii a Rumunsku,“ uvedl pro média Simon Verzijl, prezident skupiny Xerox Services pro Evropu.

Zdroj: Vodafone, Xerox

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě