V současné době zaměstnává ústecké call centrum společnosti Vodafone okolo 50 pracovníků a tento počet by se podle slov operátora měl do konce roku zvýšit na 100 zaměstnanců. Operátoři call centra v Ústí nad Labem tak budou představovat více než desetinu všech operátorů Vodafonu.
Důvodem podpory chrudimského call centra druhým v Ústí nad Labem má být podle Vodafonu také posílení regionální rozmanitosti. Mobilní operátor dodává, že je stále náročnější najít odpovídající kandidáty v Pardubickém kraji, kde se nachází call centra mnoha dalších společností.
Operátoři nového call centra provozovaného firmou Xerox budou pracovat výhradně pro Vodafone. „Věříme, že spolupráce bude velmi podobná té, kterou máme s Vodafonem v Holandsku, kde úspěšně funguje partnerství více než čtyři roky,“ uvedl v tiskovém oznámení Pavel Zeithaml, SBU manager Xeroxu v Ústí nad Labem.
Každý operátor call centra odpoví na více než 100 zákaznických telefonátů denně. „Pro zajištění co nejvyšší kvality péče o zákazníky projdou všichni operátoři pracující v Ústí nad Labem stejným tréninkem jako naši vlastní operátoři a každý z nich bude námi certifikovaný,“ dodal v oznámení oznámení Milan Žalud, partner project manager z Vodafonu.
Xerox nabírá až 200 nových pracovníků ve čtyřech lokalitách (Ústí nad Labem, Ostrava a dvě místa v Praze), kde v současné době kontaktní centra otevírá pro místní firmy i nadnárodní korporace.
„V rámci proměny společnosti Xerox na firmu zaměřenou na poskytování služeb jsme se rozhodli pokročit v naší evropské expanzi a přidat novou pobočku v České republice k našim stávajícím kontaktním centrům v Portugalsku, Irsku, Španělsku, Nizozemí, Polsku, Itálii a Rumunsku,“ uvedl pro média Simon Verzijl, prezident skupiny Xerox Services pro Evropu.
Zdroj: Vodafone, Xerox