Mobilní operátor Vodafone dnes oficiálně spustil novou podobu své webové prezentace běžící na doméně vodafone.cz. Kromě modernějšího grafického kabátku dle operátora přináší také zjednodušení struktury, odstranění duplicitních informací a snížení počtu jednotlivých stránek.
S novou webovou prezentací přichází i nová samoobsluha pro současné zákazníky. V tomto ohledu má Vodafone co napravovat. Klienti si v minulosti stěžovali na časté výpadky či složitou navigaci.
„Web je postaven na moderní technologii HTML 5 a CSS 3, takže nám do budoucna dává spoustu příležitostí pro další rozvoj jak v oblasti kreativní, tak i technologické,“ uvádí ve zprávě pro média Eva Štípková, senior manažerka oddělení přímého a interaktivního marketingu.
Nový web má na osobních počítačích podporovat všechny známé prohlížeče, uvádí Vodafone ve zprávě. Dnes by podpora napříč prohlížeči však měla být samozřejmostí. Veškteré nabízené funkce podle operátora využijí uživatelé prohlížečů s dobrou podporou HTML 5 jako je Google Chrome nebo Mozilla Firefox. Operátor vyzdvihuje, že se jeho nový web automaticky přizpůsobí menším displejům telefonů a tabletů.
Nový web údajně vznikal přibližně půl roku, a to ve spolupráci s žižkovskou agenturou Media Factory. Dále se podílely firmy H1, Zaraguza Digital, IBM a Mather Advertures. Operátor uvádí, že základní struktura a design webu vycházejí z globálního know-how skupiny Vodafone.
Zdroj: Vodafone